Wszystko o kodach

Na tej stronie znajdziesz zbiór najczęściej zadawanych pytań związanych z kodami rabatowymi na fotoksiążki. Przeczytaj je koniecznie. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, napisz do nas.

 

  1. W jaki sposób dostarczycie mi zakupiony kod?
    Zakupiony kod zostanie do Ciebie wysłany mailowo następnego dnia roboczego. Jeśli nie widzisz go w swojej skrzynce, sprawdź proszę pocztę niechcianą, czyli SPAM. Jeśli również tu nie ma Twojego kodu skontaktuj się z nami pisząc na adres pomoc@szopdruk.pl

  2. Jak działa kod?
    Kod pozwala na zakup w obniżonej cenie (cena kodu) fotoksiążki klasycznej w serwisie drukujwspomnienia.pl. Wartość kodu pokrywa również wybrany wariant dostawy.
    Zobacz jak złożyć zamówienie z wykorzystaniem kodu.

  3. Mam kod i co dalej?
    Jeśli masz już konto w serwisie drukujwspomnienia.pl dodaj do niego otrzymany mailem kod. Jeśli jeszcze nie korzystałeś z naszych usług zarejestruj się w serwisie drukujwspomnienia.pl, a następnie dodaj do swojego konta otrzymany kod.
    Zobacz jak dodać kod do konta.

  4. Czy mogę wykorzystać kod do wykonania fotoksiążki w innym formacie niż zakupiony?
    Nie. Każdy kod przypisany jest do konkretnego formatu fotoksiążki klasycznej i nie ma możliwości wykorzystania go do innego formatu.

  5. Czy przy składaniu zamówienia mogę zmienić sposób dostawy?
    Każdy kod uwzględnia wybrany sposób dostawy i tylko taki będzie dostępny przy składaniu zamówienia. Jeśli z jakiegoś powodu chcesz go zmienić poinformuj nas o tym niezwłocznie po złożeniu zamówienia wysyłając na adres helpdesk@drukujwspomnienia.pl wiadomość zawierającą numer zamówienia i nowy wariant dostawy. Jeśli nowy wariant dostawy będzie droższy od opłaconego przy zakupie kodu konieczna będzie dopłata.

  6. Ile mam czasu na wykorzystanie kodu?
    Na wykorzystanie kodu masz 6 miesięcy od daty jego wysłania.

  7. Nie wykorzystałem kodu w terminie. Czy mogę przedłużyć jego ważność?
    Nie. Po upływie 6 miesięcy od daty wysłania kod automatycznie zostanie unieważniony.

  8. Czy mogę anulować zamówienie na kod?
    Jeśli złożyłeś zamówienie na kod, ale jeszcze nie otrzymałeś kodu możesz je anulować. W tym celu prześlij nam niezwłocznie wiadomość mailem na adres pomoc@szopdruk.pl. Jeśli otrzymałeś od nas kod, nie ma możliwości jego anulowania.

  9. Czy mogę zamówić kod i zapłacić za niego przy odbiorze fotoksiążki?
    Nie. Zapłata za kod następuje w momencie jego zakupu.

  10. Czy mogę kupić kod i podarować go komuś innemu?
    Oczywiście. Wystarczy, że przekażesz tej osobie otrzymany mailem kod wraz z instrukcją jak on działa. Kod rabatowy na fotoksiążkę to bardzo dobry pomysł na prezent dla kogoś, kto robi dużo zdjęć i lubi do nich wracać.

  11. Mam już konto na drukujwspomnienia.pl. Czy mogę skorzystać z kodów dostępnych na szopdruk.pl?
    Jak najbardziej. Kody rabatowe dostępne na szopdruk.pl dostępne są również dla naszych dotychczasowych klientów.

  12. Mam FotoPunkty na koncie drukujwspomnienia.pl. Czy mogę je wykorzystać łącznie z zakupionym kodem?
    Przy zakupie fotoksiążki z wykorzystaniem kodu rabatowego nie można skorzystać ze zgromadzonych na koncie FotoPunktów.





Fotoksiążka w ulubionym formacie

Zapisz się i odbierz dodatkowy rabat

Fotoksiążka na każdą okazję - wybierz szablon dla siebie

Sklep internetowy na platformie SKY-SHOP Sklep internetowy
Strona w budowie
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie