Bezwarunkowa gwarancja jakości

Jesteśmy przekonani, że prace które wykonujemy należą do najlepszych na rynku. Dlatego też każde wykonane u nas zlecenie objęte jest bezwarunkową gwarancją jakości.

 

Gwarantujemy, że jeśli Wasze zamówienie zostało źle zrealizowane z naszej winy wykonany je jeszcze raz i dostarczymy bezpłatnie lub zwrócimy 100% kosztów.

Jeżeli nie jesteś zadowolony z naszych usług złóż reklamację korzystając z panelu klienta - link do niego znajduje się w każdym mailu systemowym, który od nas dostałeś. Wskaż w zgłoszeniu wszelkie okoliczności opisujące wadę, datę stwierdzenia wady, oraz o ile to możliwe zdjęcia wady, a także Twoje żądania. Tutaj znajduje się wzór przykładowej reklamacji. W ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkujemy się do reklamacji.

Zgodnie z ustawą jeżeli towar ma wadę, to przysługują Tobie następujące prawa.

  1. Możesz złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy sprzedaży, chyba że uda nam się niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Was wymienić towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunąć.

    Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez nas albo nie uczyniliśmy zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Możecie zamiast zaproponowanego przez nas usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Was jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez nas.

  2. Możesz żądać wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Jesteśmy zobowiązani wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie.

    Możemy jednak odmówić zadośćuczynienia Twojemu żądaniu, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży towaru wadliwego w sposób wybrany przez Ciebie jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosimy my.

Jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Tobie towaru, to opowiadamy z tytułu rękojmi. W tej sytuacji jesteście zobowiązani do dostarczenia wadliwej rzeczy na adres naszego Biura Obsługi Klietna tj., Partner sc, ul. Skłodowskiej-Curie 41, 87-100 Toruń. Jeżeli jesteś konsumentem koszt dostarczenia jest pokrywany przez nas.

Odstąpienie od umowy sprzedaży

Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.