FAQ
Tak, wymagane jest założenie konta poprzez wypełnienie prostego formularza.
Tak, Twoje dane są u nas bezpieczne. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności.
Tak – możesz zmienić swoje hasło po zalogowaniu się na swoje konto. W tym celu po zalogowaniu przejdź do zakładki „Zmień dane”.
To proste - kliknij tutaj, albo w prawym górnym rogu strony wybierz "Logowanie", a potem w formularzu "Przypomnij hasło".
Takie infromacje znadziesz tutaj.
Akceptowane przez nas sposoby płatności znadziejsz tutaj.
Nie. Ze względów podatkowych prowadzimy tylko sprzedaż wysyłkową.
Tak, prosimy o kontakt w celu wyliczenia kosztów przesyłki zagranicznej. Przypominamy także, że w przypadku wystąpienia opłaty celnej, obowiązek zapłaty jest po stronie Zamawiającego.
Zamówienia przyjmujemy tylko i wyłącznie poprzez naszą stronę szopdruk.pl
Niestety nie mamy żadnego wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki. Kurierzy rozwożą paczki wg swojego, ustalonego grafiku.